11 Eylül 2010 Cumartesi

mutlu oldum.

Her zamanki gibi beğendiğim ayakkabının numarasını bulamadım!Ama daha sonra satıldığı mağazanın internet sitesinde numarası olduğunu görünce mutlu oldum.
  
~o~ 


şu yüzün daha sonra"kiss me"
kıvamında olacağı
belliymiş zaten.
leonardo dicaprio.ablam beni titanic'e götürdüğünden beri büyük sevgi beslerim.Tüm yakışıklılığına paralel müthiş bir oyunculuğu olduğunuda savunurum.Bunun sonucu olarak her filmiylede tazelenir hep sevgim.En son ki filmi "inception" harikaydı.Filmden kafası karışık(iyi anlamda),etkinlenmiş çıkan milyonlardan biriydim."imdb.com" sitesinde 10 üzerinden 9.1 alarak tüm zamanların en iyi 4.filmi seçildi.Hatta listede giderek yükseliyor.(Christopher Nolan'ın yönettiği filmlerin çoğu sitede 8 ve üzeri puan almış).

*İnternette gezerken Leo'nun daha önce görmediğim fotoğraflarını bulunca mutlu oldum.
  •                                                                             ~ o ~

     

    edith-gru-margo-agnes
    Dün "despicable me" ye gittim."3D"(gözlerim çıkınca bir süre bulanık görsede değerdi).Karakterleri çok güzel tasarlamışlar,
    minion
    türkçe seslendirilmesini izlememe rağmen çok eğlendim.Özellikle agnes karakterini çok güzel seslendirmişler.Sahnelerinin çoğu komikti hatta minionların olduğu her sahne komikti.Filmin yapım aşamasında “Monsters, Inc.” (2001),“Finding Nemo” (2003),“Ratatouille” (2007) yaratanlarında imzası varmış.Gru'yu steve carell'ın sesiyle izlemek lazım yinede birkez daha.95dk sonunda sinemadan çıkınca mutlu oldum izlediğim için.
     ~o~
    Ne.Ci

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder