17 Ocak 2011 Pazartesi

And the Golden Globe goes to...

Robert de Niro-Natalie Portman-Colin Firth
         Yıl içinde günleri sayarak beklediğim 2 ödül töreni olur.Bunlardan birincisi kalbimi durduran Oscarlar,ikinciside Golden Globelar.Dün gece Golden Globe'un 68.sı gerçekleşti ve tabi ki ekrana kilitlendim...
Ödül töreninde beni en mutlu eden şey Robert de Niro'ya verilen "Cecil B. DeMille Ödülü"ydü(tabi bu ödülü ona Matt Damon'ın taktim etmeside ayrı bir heycan,mutluluktu).Robert de Niro'yu çağımızın(hatta tüm sinema tarihinin) en iyi birkaç aktöründen biri olarak düşündüğüm ve derin bir hayranlık beslediğim için yaşam boyu başarı tadındaki bu ödül beni çok çok mutlu etti.Tabi bunun yanında Black Swan'daki harika performansıyla Natalie Portman da ödülünü almak için  karnı burnunda sahneye ilerlerken sanki ben almışımcasına sevindim.Hem Black Swanı izleyip hayran kaldığım için hem de Natalie Portman'ı çok sevdiğim için.Ayrıca drama dalında en iyi erkek oyuncu ödülü de yürekten istediğim Colin Firth'e gitti.Tören'nin sunucusu komedyen Ricky Gervais'in yaptığı bazı yorumlarda gayet ilginçti.Bütün salonu hem gerdi hemde güldürdü.
Tören çok eğlenceli, ve sürprizsiz bi şekilde kazananlarıyla son buldu.Gönül isterdi Robert de Niro'yla aynı masada oturup o ödülünü aldığında ayağa fırlayıp delicesine alkışlayıp, tebrik etmek ama bunu evde koltuğumdan yaptım.Gelecekte umarım,,,hayat neler gösterir belli olmaz!
Eğer benim gibi gece 2 den sabah 6.30'a kadar ödül törenini izlemediyseniz verdiğim linlerden geceyi  inceleyebilirsiniz.Hatta kazananların videolarınıda izleyebilirsiniz.

Goldenglobes.com'dan:(ingilizce) http://www.goldenglobes.org/nominations/
Ntvmsnbc.com'dan:(türkçe) http://www.ntvmsnbc.com/id/25171974/ 

ne.ci.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder